måndag, december 18, 2006

Ny vecka... igen.

Maten
Frukost: Lätt vaniljyoghurt + hemmagjord müslie
Lunch: Halvgrov baguette med ost (inte lätt förmodligen), skinka och grönsaker + kaffe
Mellanmål: En stor fruktsallad med banan, clementin och äpple + cappuccino
Kvällsmat: Stor omelett gjord på tre ägg, skinka, färska champinjoner, lök och tomat

Träningen

Stegräkning: 16.500 (totalt: -278.150)
Sidböj: 200 (3.800)
Rumplyft: 50 (-1.900)
Situps: 75 (-3.000)
+ långpromenad (50/65)

Mår lite illa nu och har värk i benet. Dags att krypa ner i sängen snart skulle jag tro.
Blivit, som jag skrev tidigare, en långpromenad då jag fixade de sista julklapparna. Skönt!
Maten blev väl lite sisådär idag... inte så nyttig lunch och inte så mycket heller. Känns som om man ätit lite för lite idag, tror att det är därför jag är så trött och mår illa nu.



Jag fjantar mig














Theresia i toppform!

1 kommentar:

Theresia sa...

hehe.. Tack(!) för att du lade upp en sån fin bild på mig jessica!! :D haha... snygg å så lixom..ehm.. snart är det jul!!!! tjoho! jag sprang 5 km på 27 minuter idag förresten. kram