onsdag, december 06, 2006

Tidsbrist!

Förlåt Theresia och alla andra tänkbara läsare.
Jag har varit dålig på att skriva och ska försöka bättra mig!
Jag ska redogöra för mina steg och min frånvarande träning och kanske även för lite av maten jag ätit de senaste dagarna men tiden räcker inte riktigt till för tillfället.

Trots att jag inte borde, så har jag lite panik för pluggandet. Det står still och jag hittar hela tiden bara nya saker som behöver fixas med. Känns som om jag redan nu vet vad mitt "jullov" kommer ägnas åt.

Lite motionerande och många fikapauser, det är vad följden av en uppsatsskrivning blir.
En promenad blev det dock idag och imorgon ska dagen startas med ett gymbesök. Skulle vilja göra ett pilatespass ikväll, men då jag känner mig mest stressad så tror jag inte att pilates är någon höjdare.

En timme ska jag läsa/skriva till innan jag lagar någon mat och sedan tar det lite lugnt.
Fy! Får nästan dåligt samvete för att jag ens sitter här och skriver nu i bara ett par minuter.
Skärpning! Så himla farligt är det ju faktiskt inte!

Jag hoppas att ni inte blir alltför ledsna att jag inte skriver några kommentarer i era bloggar, jag skumläser i allafall när ni skriver något nytt och när jag får mer tid ska jag läsa igenom den senaste veckan ordentligt.

Ta hand om er!

Är det förresten någon som är sugen på att läsa igenom arbetet och förbättra det är ni mer än välkomna att höra av er ;-) Gärna någon som är mycket sugen på att skriva på teori och metod-delen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har faktiskt saknat dina inlägg. Har fallit sig så att jag blivit en "trogen" läsare. :) Har kikat in hos dig i stort sett varje dag och lagt märke till att du verkar ha haft fullt upp eftersom du inte bloggat på ett tag.

Vad är det egentligen för arbete du håller på med? :)

Vad läser du för nåt?

Cecilia sa...

Jag har också saknat dina inlägg, men jag förstår att du har mycket att göra med pluggandet just nu. Ser fram emot när det lungnar sig på plugg fronten för dig.