söndag, augusti 27, 2006

Imorgon börjas det!

Nu närmar det sig slutet på denna veckan. Det innebär att det snart är slut på slappandet och hetsätandet vilket avslutades i eftermiddags då det blev kladdkaka och glass hos en kompis.

För tillfället försöker jag få ordning på i allafall kommande veckas matschema så jag har någonting att starta med. För hoppningsvis kommer det ut senare under kvällen.

Skriver en lite sammanfattning här på hur jag ska gå till väga de närmaste veckorna för att nå något resultat.

  1. Minst två gymbesök/promenader/pilatespass
  2. 100 situps/dag
  3. 50 rumplyft/dag
  4. 100 sidböj/dag
  5. EN unnardag IFALL jag följer de fyra första punkterna
  6. Drick mycket vatten
  7. Följ matschemat
  8. Gå 10.000 steg/dag
Låter det okej tror ni? Andra förslag?
Känns som om jag skulle behöva någon slags reningskur till att börja med... någon som vet någon sådan?

Inga kommentarer: