måndag, augusti 28, 2006

Start!

Senast uppdaterat 21.48

Sådär! Nu har första dagen på mitt nya liv inletts (igen...).

Dagen är ju inte färdig än på långa vägar men hittills har det gått fint i allafall. Förrutom att jag glömde min stegräknare när jag skyndade iväg till skolan i morsers.

Maten
Frukost: två knäckemackor med lättost + en kopp grönt te
Mellanmål: ett päron + en kopp kaffe med lättmjölk och en sukette
Lunch: stark chili con carne med två grova smörgåsar till (utan någonting på)
Mellanmål 2: en nektarin
Kvällsmat: bakad potatis med tonfiskröra med minifrech och rödlök
Mellanmål 3: två nävar blandade nötter

Träningen
Stegräkning: 4.011
Sidböj: 100 (klart!)
Rumplyft: 50 (klart!)
Situps: 100 (klart!)

- Allt utan promenerandet har jag lyckats med idag. Tre av fyra är okej ändå. Hoppas ändå på att nå över 5.000 steg idag.

Inga kommentarer: