fredag, oktober 05, 2007

Helg hos föräldrarna

Äh! Jag kan ju inte sluta sådär på stört!
Nej det får allt gå ett tag till innan ni blir av med mig har jag bestämt mig för ;-)

Sitter hos föräldrarna nu och väntar på att killen ska bli klar på jobbet, eller rättar sagt: att matchen han skule bevaka tar slut. Synd bara att matchen började 19.00 och klockan nu är 19.04 *skrattar*

Pappa ville ha pizza ikväll. Men jag övertalade honom att jag skulle laga annan mat. Men ändock blir det inget supernyttigt utan jättepirog (med smördeg och ost). Jaja, intalar mig själv att det är liiite bättre än pizza. Men det blir väl säkert imorgon istället.

Varför är det så himla svårt att sköta sig när man är hos sina föräldrar?
Började ju genast när jag kom hit att ta en kopp kaffe plus en liten kaka med pappa.
Så duktig man är då.
Nej imorgon vill jag ta en långpromenad i allafall.. Kanske passa på medans killen jobbar om det inte blir av innan han börjar.
Dessutom hoppas jag på att åka till grannstaden och gå en promenad där på kvällen då de har så fin ljusutställning nu. Hmm.. kanske man skulle passa på att gå ut och käka då istället? ;-) Bra tanke va?

kram på er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag fortsätter gärna läsa din blogg, jag lovar att inte kommentera ;) Nåväl, du får göra som du känner. Du ver var jag finns!

Cecilia sa...

Va bra att du fortsätter blogga!
Att vara hemma hos föräldrarna är sååååå svårt om man inte ska äta något onyttigt. Jag brukar planer in att jag får unna mig något, så blir jag inte så besiken på mig själv!

Anonym sa...

Ja, det ör ju nästintill omöjligt at sköta sig när man är hos föräldrarna. För mig är det däremot värst när jag är hos mormor och morfar...