tisdag, oktober 02, 2007

Vart är energin?

Jag är trött!
Mitt huvud har dunkat hela dagen och koncentrationen har legat på noll!
Vart har energin tagit vägen?
Jag trodde att det kanske berodde på att jag fått i mig för lite mat efter lunch så till eftermiddagsfikat i skola köpte jag en stor macka och en kaffe. Men inte gjorde det att energin återvände. Sitter nu och tar igen mig och klunkar vatten. Det slog mig helt plötsligt att jag inte druckigt vatten under hela dagen!! Kan det vara förklaringen till min energiförlust tro?

Känner att en långpromenad inte skulle sitta fel. Men då jag ska till gymmet om ca 1,5 timmar hinner jag helt enkelt inte med det innan det. Får passa på att ta många promenader imorgon då jag är ledig.
Det är inte undra på att man inte hänger med i skolan när man aldrig får tid att ens ta en promenad som är längre än den halvkilometern som det är till skolan.

Nej, plugg och handla innan gymmet.
Kram!

Inga kommentarer: