onsdag, oktober 03, 2007

Smörgåsar i mängder!

Idag har jag haft sovmorgon! Så himla skönt och behövligt! Sitter i morgonrock nu och ska snart bege mig till tvättstugan och sen starta dagen på riktigt.
Blev så himla trött på gröt i morses och bestämde mig istället för att äta en grov osötad smörgås. Gott med variation! Men jag äter allt för mycket bröd... vill försöka sluta med det men det är så himla svårt! Det är ju så lätt att ta till en macka när man inte riktigt vet vad man ska hitta på.

En kompis till mig frågade om jag ville skriva ett matschema till henne härom dagen. Jättekul! Visst ska jag göra det! Men hur?! Jag kan ju inte detta mer än vad hon förmodligen gör. Men får sätta mig och försöka hitta på något någon dag då jag får tid.

Förresten så kommer min dator åka in på lagning igen! För tredje gången detta år! Irriterande dator som bestämmer sig för att bara stänga av sig när den varit igång några timmar... Hoppas att de fixar det.

Så... vad ville jag egentligen med detta inlägg?
Äh. Måste skärpa mig. Börjar tappa stinget med bloggen ju... jag som hade så stor ambition för ett tag sedan. Kanske dags att lägga ner bloggen?

3 kommentarer:

Anonym sa...

nääää!! gillar ju din blogg ju!!

yllet sa...

Neeej! Lägg inte ner!!! Jag gillar att gå in här och läsa!
Fast du ska ju inte blogga för min skull utan för att du vill! :)

Kram!

Optimist!! sa...

Jag tycker inte att du ska sluta...det är kul att läsa din blogg! Men självklart ska du göra det för din skull...inte andras :)