måndag, oktober 08, 2007

Jag lägger ner nu!

Nej detta fungerar inte. Det känns som om jag inte riktigt kan vara ärlig här längre, varken mot mig själv eller mot någon annan. Det håller inte längre.

Jag lägger därför ner bloggen. Möjligvis återkommer jag en gång i framtiden då ni som läser här nu inte längre kommer in och kollar.

Men jag ger inte upp. Nej jag fortsätter. Och jag slutar inte skriva, jag bara gör mig anonym och skriver på en annan blogg. Ni som inte har någon anknytning till mig förrutom att ni läser min blogg och vill fortsätta med det kan ju skicka ett mejl så får ni den nya adressen (jesse_1985 -- homail).

Jag vet inte hur jag nog ska kunna tacka alla som stöttat, peppat och tipsat mig vid flertalet gånger.
TACK TACK TACK!
Ni är guld värda ska ni veta!
Tack igen och tusen kramar!

11 kommentarer:

Anonym sa...

synd att du lägger ner=( men kram tilllbaka! hopaps du fortsätter läsa!

Anonym sa...

Men Jessica, jag vill ju läsa. Får inte jag det? Kram Theresia

Jessica sa...

Nopp Theresia du om någon får inte läsa! Muhahaha!

Anonym sa...

Nej men vad tråkigt :(

Anonym sa...

Vadå jag om någon? Vad har jag gjort dig nu då? Blir ledsen faktiskt... Ska du börja snacka skit om dina vänner i din nya blogg? /Theresia

Jessica sa...

Theresia: hahaha nejdå! Men jag känner bara att jag inte kan skriva helt ärligt då jag vet att folk jag känner läser. Läser inte ni kan jag vara helt ärlig mot mig själv också och inte behöva låtsas om något. Kanske du får adressen så småningom. ;-) Kram!

Anonym sa...

Oki, jag fattade fel... Kram Theresia

Anonym sa...

trist!

Anonym sa...

hejjj där. Det var tråkigt att du lagt av men jag hoppas det funkar bättre för dig på din nya blogg ;)

Anonym sa...

Åh, så synd. du som var så bra.

Anonym sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.