lördag, mars 25, 2006

Positiva följder

Målet med all träning och koständring är ju förståss förändringar. Vilken typ av förändringar man är ute efter är ju förståss individuellt, då en person vill bli mindre kanske en annan vill bli större t.ex.

Redan nu, efter ca 1,5 månader med en inte alltför intensiv träning, kan jag själv se flera positiva följder.
  • mindre problem med finnar
  • piggare
  • bättre kondition
  • mindre sötsug
är några utav de följder jag har märkt av. Blir väldigt glad så jag tänker efter och verkligen inser att det lilla jag har hittills har ansträngt mig verkligen har gjort förädringar.
Några föjder som jag förväntar mig att nå i framtiden är:
  • mindre stress
  • lättare att hitta kläder. Framförallt byxor!
  • bli starkare
  • få ännu mindre sötsug
Det är bara att vänta och se nu ifall mina förväntningar kan införlivas.
Hur går det själv? Tänk efter och fundera på ifall din träning/koständring har bidrag till något. Det är en riktig spark i baken då man märker att man kan förändra något utav egen kraft.

Inga kommentarer: