måndag, mars 27, 2006

Redovisning av v. 12

Blir en lite konstig summering av den passerade veckan då jag inte har något att jämföra med sen tidigare. Men jag gör ändå ett litet försök och jämför totalen med vikt och mått från januari.
Väljer att hålla min vikt och mina mått hemliga tills vidare...

VECKANS SUMMERING:
  • Viktförändring: ?
      • Totalt: - 3 kg
  • Kärlekshantagen: ?
      • Totalt: - 5 cm
  • Stegräkning:
      • Dagar över 10 000: 1
      • Flest antal steg på en dag: 14700
      • Genomsnitt:
      • 7150 steg/dag
  • Träningstillfällen:
      • Pilates: 0
      • Gymmet: 0
      • Långpromenader: 3
      • Totalt:
      • 3 st (19 st)
SLUTSATS: Blev en dålig vecka både matmässigt och i träningsväg då jag haft mycket i skolan och besökt mamma och pappa i helgen. SKÄRPNING!

Inga kommentarer: