torsdag, mars 30, 2006

Träningstajm

Har ju, som jag skrev sist, gått lite trögt med träningen denna veckan på grund av för mycket skolarbete. Nu är skolarbeterna slut, i allafall fram till på måndag, och jag har några dagar på mig att träna... men först skall lägenheten städas *suck*

Matschemat och träningschemat har jag inte lyckats följa till pricka... matdagarna har jag skiftat lite men jag ska försöka följa det så gott det går nu. Minst en halvtimmes promenad (helst mer) + antingen ett pass på gymmet eller en pilatesstund skall det bli per dag.

Borde göra ett pilatespass innan jag kryper ner i sängen... hmm... får se ifall jag hinner.

Har för övrigt gått en långpromenix idag. Härligt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jätteduktigt av dig att ta tag i saker :) Men kom bara ihåg att det är jätteviktigt med vilodagarna också. Och att träna varje dag är sällan hälsosamt..

Emma