fredag, juli 14, 2006

Fredag

Uppar lite snabbt nu efter jobbet.
Är så trött så jag kommer nog stupa i sängen strax, vilket är lika bra eftersom jag böjar 7.00 imorgon igen.

Idag har det inte blivit någon form av motion förrutom springadet på jobbet vilket man inte kan se som någon speciellt ansträngande.
Maten har gått rätt bra.
Frukost: Två dinkelsmörgåsar med en skiva lättost + te
Lunch: Stekt kassler, dinkelris och brunsås (gjord på lättmjölk)
Mellanmål: Kaffe + nektarin
Middag: Stuvad spenat + ägg + smörgås
Kvällsmat: Två varma dinkelsmörgåsar med köttfärsås och lättost

Imorgon väntar en tuff dag på jobbet då jag jobbar delad tur. 7-12.15 + 17-21.30.... Jag hoppas på sol däremellan så jag kan ligga ute och vila mig lite då. Men nu är det dags att sova så jag orkar. Natti!

Inga kommentarer: