tisdag, juli 18, 2006

Idag har jag varit lat... IGEN! Ändå har jag varit ledig!
Vart är jag påväg egentligen? Tillbaka till dit jag en gång har varit?
Nej! Jag ska se till att jag aldrig hamnar där igen... och skulle jag gå upp några kilon nu under sommaren då jag fuskar och latar mig vet jag alltid att jag kan komma igen till hösten då jag har bättre koll på mig själv.

Jag har tittat i några av min mammas tidningar (typ Hemmets Veckotidning) och har upptäckt såååå mycket god mat och mumsiga kakor! Fy så sugen man blir! Har bestämmt mig för att införa en ätardag per vecka då ska laga en ny måltid eller baka en ny kaka. Och visst ska jag försöka göra maten så fettsnål och sockersnål som möjligt.

Jag måste börja tänka på de åtta små tipsen jag gav mig själv ibörjan.
Känns som om jag tappat en del av tipsen på vägen...
Framförallt: morötter, drick vatten, frukt och nötter och ha EN ätardag!
*banka banka*

Imorgon ska det bli en hel den promenerande då vi ska åka till Ullared/Gekås :-)

Inga kommentarer: