lördag, juli 15, 2006

Lördag

Trött, trött, trött. Det är vad jag känner efter en dag då det känns som om jag varit på jobbet hela tiden. Mellan 7 och 21.30 har jag totalt varit ifrån jobbet i knappt 5 timmar. Men det kunde ju varit värre... jag skulle ju kunna ha tyckt att det var urtrist också.

Motionerandet idag har bestått i cykelturerna fram och tillbaka till jobbet. Totalt har jag cyklat i nästan 40 min..

Maten idag har jag slarvat med igen... suprise suprise!
Frukost: Två dinkelmackor med lättost + te
Lunch: Potatis, lövbiff, skysås
Fika: Minimal bit Venetta-glas, en muffins, hård kaka med jordnötter + kaffe (varför kunde jag inte nöja mig med EN av dessa saker?)
Mellanmål: Kaffe + smörgås (halvgrov + ostskiva)
Kvällsmat: Pizzasallad + en hamburgare med sallad, lite dressing och lök

*suck* Kilona sätter sig på magen och jag svullnar upp! Fy!
Bara 5 dagar kvar på jobbet nu... sen ska jag sätta igång stenhårt igen!
Natti natti!

Inga kommentarer: