torsdag, juli 13, 2006

Ätardag idag :-D

Hemkommen efter ett par dagar hos älskligen. Mysigt och trevligt som vanligt!
Nu när jag blivit så van att träffas så ofta kommer jag nog bli helt tokig när vi nu inte kommer att kunna träffas på någon vecka. Jag kanske till och med försöker mig på en joggingrunda? Men det kommer nog komma mycket till för att jag ska prova det... Jag har en liten rädsla för att prova jogga då jag förmodligen inte kommer att orka speciellt länge, och jag avskyr att inte klara av något!

I allafall: nu i dagarna har vi passat på att motionera en del ihop. Tillsammans blir det ju roligare. En promenad i skogen och en lång cykeltur blev det i allafall... följt av en promenad i söta Mariestad som vi tog en tripp till idag.

Idag hade jag min ätardag kan jag nu konstatera. En pizza åkte ner i Mariestad och på kvällen när jag och pappa kommit hem efter att han hämtat mig med motorcykeln beställde vi Kina-mat. Mumsigt! Men oj så fet mat jag har vräkt till med! Men är det ätardag så är det ;-)

Nu väntar fyra dagars jobbande så motionerandet kommer förmodligen stå still... dessutom kommer maten att bli det som serveras på jobbet till stor del så jag ligger på is fram till tisdag då jag är ledig igen. Hoppas ändå på att kunna hitta något intressant att blogga om tills dess...

Inga kommentarer: