söndag, juni 18, 2006

Dags att vakna?

Har idag haft kalas för lite släktingar... var trevligt!
Fick bland annat presentkort i klädbutik så jag kan köpa lite nya kläder (mycket av det gamla passar inte längre...) och en kokbok med smalrecept så att jag kan få lite nya idéer.

Har varit så otroligt slapp denna veckan! Har fuskat flera gånger om... idag blev det t.ex. tårta och potatisgratäng med grädde. Och motionerandet har legat på is.
Men nu är det dags att vakna till och köra igång!
Det känns som om motivationen har försvunnit till viss del nu när jag har fått en del resultat... men det går ju att få ännu mer så varför ge upp?

Nej! Jag ska försöka slå alla rekord som jag har under den kommande veckan.
  • Bästa antal steg: 31.300
  • Genomsnitt steg på en vecka: 16.400
  • Dagar över 10.000 under en vecka: 6
  • Pilatspass: 2
  • Långpromenader: 4
Samtidigt ska jag också försöka få gjort
  • 1000 situps
  • 1000 sidböj
  • 14 x 50 rumplyft
Ska försöka uppdatera lite bättre under veckan och meddela hur det går med mitt rekordförsök...

Natti natti!

Inga kommentarer: