lördag, juni 24, 2006

Som jag precis skrev i min andra blogg ställer jag alltför höra krav på både mig själv och andra.
Mina listor jag har gjort med all motion jag ska göra går visst inte alls ihop med den tiden jag har till mitt förfogande... eller rättare sagt; den tiden jag har tagit mig.

Jag känner mig alltför slapp och har fuskat med maten alltför mycket de senaste veckorna. Det funkar visst inte för mig att umgås med folk. Jag klarar bara att hålla pli på mig själv när jag är ensam. Kanske är tur att jag mestandels bor själv i min lilla studentlya?

Imorgon är jag ledig sen väntar fyra jobbdagar igen följt av tre dagar ledigt. Inte vore det så illa svårt att faktiskt komma ut på en promenad minst fyra dagar fram till nästa söndag... eller ännu mera helst. Slutar jag fyra på jobbet har jag ju flera timmar på mig innan det är dags att sova... men vart har min diciplin tagit vägen? Lämnade jag den tillsammans med all frukt i Jönköping?

Ska nog försöka skriva någon form av matschema inför nästa vecka ändå... dagarna kan jag inte bestämma så mycket efter eftersom jag äter maten på jobbet, men på kvällen däremot ska jag försöka få ordning på.

Nej, dags att sova så jag har tid imorgon att planera allt som jag ska få gjort...

Inga kommentarer: