måndag, juni 19, 2006

Måndag

Angående mitt nya mål att slå alla rekord jag har så har jag börjat okej i allafall då det idag blev:
- Ett pilatespass
- 10.300 steg
... vet dock inte ifall man kan räkna min promenad för långpromenad... tror inte det :-(
Orkade inte med några småövningar här hemma heller... Får köra ett dubbelt pass imorgon då jag inte kommer att göra något pilatespass


Kvar:
  • Bästa antal steg: 31.300
  • Genomsnitt steg på en vecka: 16.400
  • Dagar över 10.000 under en vecka: 6
  • Pilatspass:1
  • Långpromenader: 4
  • 1000 situps
  • 1000 sidböj
  • 14 x 50 rumplyft

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaaaaaså så du ska slå ditt 31.000 rekord minsann.. blir till o köpa stegräknare för mig dårå ;-) hehe Tack för ditt inlägg :-p Kramis

Jessica sa...

Haha och när jag ändå håller på att slå mitt rekord ska jag passa på att slå ditt på 33.333 också (visst var det så?).
Dags att dra iväg till jobbet nu.. puh! Lyftteknik i fyra timmar *skrattar*
Ha det fint!