tisdag, juni 06, 2006

Tisdag

Dagen började finfint med en promme runt sjön och efter lunch gick jag till och från brorsan på andra sidan stan... MEN, efter kvällsmaten kom huvudvärket och sockerbehovet med det. Vräkte i mig ett wienerbröd till en kopp grönt te. Vet inte vad det är för något som har hänt med mig? Känns som om mitt blodsocker ständigt ligger på bott på kvällen... eller är det bara en känsla jag får? Måste testa nästa gång jag mår sådär när jag är hemma hos mamma och pappa.

Frukost: Lite hembakat bröd
Lunch: Köttfärsås + fk. spagetthi + salald
Kvällsmat: Varma mackor med köttfärsröra (hmm.. insåg först nu att jag bara ätit köttfärs idag)
"Mellanmål": Wienerbröd + en kopp grönt te

5 kommentarer:

Anonym sa...

Min kompis bor där, eller ja, en bit utanför för att vara exakt, och hon tar studenten på torsdag, så jag ska dit och fira henne lite :D

Karin L sa...

Jag bloggade just om en finfin lösning på sötsuget! Titta gärna in…

Anonym sa...

Vilket grönt te dricker du? Är det det som du fick av mig eller kör du någon fegvariant? ;)

Anonym sa...

Jag blir helt förvirrad och vet inte vad jag ska ta mig till när mitt internet inte fungerar ;)
Jo, men jag har för mig att hon går på gymnasium i Vara och de tar på torsdag.
Själv kliver jag på tåget i Vårgårda 19.48 på torsdag. Vinka om du ser mig ;)

Jessica sa...

Michael: Teet jag fått av dig har tagit slut så nu dricker jag en "fegvariant" :-D

Lina: Aha okej :-) Det förklarar saken. Ah... kommer förmodligen inte vara vid stationen så dags men är jag mot förmodan det så ska jag självklart vinka om jag känner igen dig :-D Ha det så fint!