fredag, juni 02, 2006

Tillbaka till verkligheten

Hemma igen efter ett par underbara dagar i Stockholm.
Finns så mycket att berätta så jag vet inte vart jag ska börja?
Får bli ett kort inlägg då jag är en riktig tröttis just nu och känner att sängen nog snart blir ockuperad.

Vi har i allafall haft det toppen och hunnit med mer än vad jag förväntat mig. Vädret har väl inte varit på topp hela tiden, men våra humör har istället nått kokpunkten. Längesedan jag var så glad som under dessa dagar.

Har passat på att gå en hel del. Varje dag förrutom i måndags har vi gått mellan 1 och 1,5 mil, i måndags däremot gick vi mellan 1,5 och 2! Ni kan ju bara tänka er hur våra fötter är efter detta maraton. Så motionerandet har jag hållt igång trots att jag har varit på semester.

Maten då? Jorå! Har fungerat helt okej! Bättre frukostar än vanligt till och med! Müsslie och yoghurt, juice och macka har frukosten bestått av. Maten har varit bra! Förrutom gräddsås till köttbullar och potatis en dag och pizza en annan dag... men det var vi absolut värda!

På vägen hem blev tåget försenat vilket resulterade i att jag fick vänta över en timme i Falköping... det i sin tur ledde till att jag köpte en varm choklad (oboy) och en vaniljmunk på Pressbyrån. Dumma jag! Men jag var så trött och hängig just då eftersom jag bara ville komma hem, så jag behövde det. Kom i allafall hem två timmar senare än beräknat... ensam igen men med många glada minnen som jag kommer leva på i flera veckor.

Min dipp som jag gjorde tidigare under kvällen får vänta tills imorgon... jag är för trött efter dagens redovisning i skolan och tänkte krypa ner i sängen strax. Natti natti!

3 kommentarer:

Anonym sa...

sköönt med swemester.. men du glömde hälsa på!! :-o :-D

Kram påre´

Jessica sa...

Hehe jaa... jag glömde visst det Cheri :-)
Får ta det nästa gång!
Ha det fint! Kram!

Anonym sa...

Nice! Where you get this guestbook? I want the same script.. Awesome content. thankyou.
»