onsdag, juni 14, 2006

Onsdag

Hade tänkt att gå såååå mycket idag! Tänkte gå upp tidigt för att hinna med en långpromenad på förmiddagen... men lata jag sov länge istället och hann inte med någonting på förmiddagen.

Åkte till stan med pappa och träffade mamma då hon slutat för dagen till lunch. Var ute och åt tillsammans... på Thai-restaurang! Jag som åt på Thai-restaurang förra veckan också! Men idag tog jag bara mat EN gång och inte två som sist och inte sååå mycket friterat som sist. Jaja... jag lever i min unnarperiod just nu och ska snart bättra mig.
Träffade min morbror som fyllde år så vi gick på kaffé med honom... en kaka blev det minsann till kaffet också... en smarrig nötkaka! Mmm... nötter, ägg och en mängd socker! *skrattar*

Blev i allafall en promenad med mamma på kvällen, så lite av kakan har väl försvunnit.
Tänkte ta igen för förlorade steg och motion imorgon men vet redan nu att det inte kommer att hända. För det första ska jag börja mitt sommarjobb (måste upp 6 imorgon!), sen blir det förmodligen en liten fika med några kompisar och sist men inte minst lite mys med mamma och pappa medans fotbollen visas på tv. Men jag ska unna mig att ta det lugnt... jag fyller ju ändå år imorgon! :-D (fy så mycket jag unnar mig helt plötsligt...)

Inga kommentarer: