lördag, december 23, 2006

God jul allesammans!

Skriver ett snabbt inlägg innan det ska bli myskväll med familjen med mat och kanske lite tv.
Ville bara passa på att önska en riktigt

GOD JUL

Imorgon ska jag njuta till fullo, vilket jag även gjorde igår med gamla klasskamrater och julgodis (dock klagade magen).
Jag är inte på tipptopp med träning och mat och ligger lågt fram till nyår.
Kommer förmodligen vara dålig på att uppdatera här också då jag måste skriva klart min uppsats till typ den 6:e Januari och fortfarande har en massa kvar.
Men nog om det... nu är det JUL!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en riktigt underbar dag imorgon.

God Jul på dig

Anonym sa...

God jul på dig också! Gymmet har öppet mellan 07 o 13. Ska bli skönt att svattas lite o sedan komma hem o äta lite mer än vanligt. Har blivit godis ikväll också!!

Kram

Cecilia sa...

Ha en skön och underbar jul. Unna dig det du vill, det tänker jag göra. Och lycka till med spurten på uppsatsen.
Kram

Anonym sa...

Hade du trevligt igår? ´;)