tisdag, december 19, 2006

*suck*

Resultaten
Vikt: - 1
kg (totalt: -12,5 kg)
Kärlekshandtag: +0 0 cm (totalt: -15cm)

Maten
Frukost: Lätt vaniljyoghurt + hemmagjord müslie
Lunch: Kålpudding med sås på buljong och lite mjöl
Mellanmål: Fruktsallad + cappuccino
Kvällsmat: Kyckling, vitkål och lök med fajitakrydda + tomat och sallad. + 5!!! halvgrova rostbrödskivor

Träningen

Stegräkning: 4.500 (totalt: -283.650)
Sidböj: 0 (3.900)
Rumplyft: 0 (-1.950)
Situps: 0 (-3.100)

*Suck* Fattar inte vart dagen har tagit vägen. Börjat lite smått på resultatet på uppsatsen i allafall... var minsann på tiden! Blivit en liten kort promenad men ingen annan träning... vad händer egentligen?! Och my god! Vad gör jag egentligen... äter fem mackor till kvällsmaten! Oj oj! Skyller på att maten var så het och jag behövde något som tog bort alla kryddor i munnen... men det är en dålig ursäkt.
Dags att krypa ner i sängen och titta på Sex and the City och förbereder mig inför morgondagen då jag ska försöka komma till stationen med en dragväska, en bag, en stor påse med julklappar, en datorväska och en handväska... hmm.. Ibland önskar man att man hade bil.
Vi hörs igen när jag kommit fram till mor och far.
Natti natti!
Ta hand om er!

2 kommentarer:

Alfa Zoo sa...

Jo, jag känner igen den här stressiga känslan, skönt att veta att det är inte bara jag som har slutat med min träning den senaste vecka, det blev bara några promenader och mycket kvällsmat mer än vad man trodde skulle bli.

God jul på dig

B. Elias

Anonym sa...

Yahooo...minust kilo. Jättebra jobbat.