lördag, december 09, 2006

Hektiskt gårdag men förhoppningsvis mysig helg

Ytterligare ett snabbt skrivet inlägg.
Gårdagen var ingen höjdardag i matväg... eller i träningsväg heller för den del.

Frukost: Lätt naturell yoghurt med hemmagjord müslie + te
Mellanmål: Caffe Latte (gjort på röd mjölk) + grov fralla med ost, skinka och grönskare (inte så grov fralla och säkert med fet ost)
Lunch: Grov baguette med skagenröra + kopp kaffe med mjölk (inte heller så jättegrov fralla, och röran i var med säkerhet väldigt fet)
Kvällsmat: Hemmagjord pizza på dinkelmjöl med tonfisk, champinjoner och lök + lättost (det nyttigaste under hela dagen!)

Träningen
Stegräkning: 13.750 (totalt: -191.350)
Sidböj: 0 (-3.300)
Rumplyft:0 (-1.550)
Situps: 0 (-2.475)


Blev en kostig dag eftersom jag knappt var hemma någonting. Mycket flackande mellan ställen och mycket intryck under dagen vilket resulterade i huvudvärk och illamående.
Men men, nu är jag på benen igen och redo för helgen!
Ikväll kommer killen och stannar förmodligen/förhoppningsvis fram till tisdag. Så om ni inte hör något från mig på ett par dagar nu så vet ni varför.
Ha en fin helg allesammans!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du får ha en trevlig luciadag :)
Jag har redan hunnit med att äta både det ena och det andra :)

Anonym sa...

Hoppas du haft en trevlig luciadag med skönsång och allt som hör till. Oh kul med besök av killen, hoppas ni får en mysig helg!

Anonym sa...

Ett tips! :)

http://gratisgen.se/?ref=30241
Bli medlem på gratis gen och få gratis prylar.. Vad sägs om presentkort på MQ eller ett playstation 2?

Läs mer på sidan om hur man gör.. men de är inget som kostar pengar!

jag vet att det funkar eftersom jag har kompisar som har fått sina grejer.. :)

Anonym sa...

Bra att jag inte är ensam om att känna att det går lite trögt nu i juletider! Men då kör vi så det ryker efter nyår!!!! Hej o hå!!