fredag, december 08, 2006

Lugnande och skrämmande...

Ska snart bege mig till Nässjö där jag ska göra mina två sista intervjuer för uppsatsen.
Kollade precis igenom vad jag skrivit och insåg att jag nog inte behöver vara så himla stressad och orolig. Idag ska jag dock försöka jobba hela dagen, och förmiddagen imorgon. Sen blir det helg för min del och älsklingen kommer äntligen hit igen!

I allafall. Att skriva upp allt jag har ätit de senaste dagarna känns helt meningslöst då jag säkert kommer att glömma något i allafall. Men jag kan kort säga att jag skött mig okej... men inte mer än så. Igår kväll syndade jag dock med en mars delight som grannen inte ville ha kvar. Den var otroligt god faktiskt! Kände att jag behövde lite sött då mitt huvud dunkade som en galning.

Såhär ser mina förlorade steg och träningar ut för tillfället... håll till godo:

Träningen
Stegräkning: (totalt: -195.100)
Sidböj: (-3.200)
Rumplyft:(-1.500)
Situps: (-2.375)
+ promenad + gymmet (45/65)

Usch så lag man varit då! Hemskt!
Ja, jag ska snart nollställa hela listan... men det får vänta till nyår. Tills dess ska jag försöka öka takten och ta igen lite av allt jag missat.

Nej! Nu plingar telefonen och säger att det är dags för mig att traska till stationen.
Ha en fin fredag allesammans!

Inga kommentarer: