fredag, december 15, 2006

Återkommer ikväll

Jag har fått lite dåligt samvete för att jag skriver så sällan.
Har egentligen ingen anledning till att låta bli, men när jag väl har börjat att strunta i att skriva så fortsätter det snabbt i samma trend. Dessutom fuskar jag som aldrig förr bara för att jag inte skriver ner vad jag äter varje dag.
Det är nog först nu som jag inser hur himla bra det är att skriva ner allt!

Jag ska ägna några timmar åt att plugga och sen ut och luncha med några vänner... hmm.. tredje lunchen ute i rad. Men men... ska till gymmet efteråt i allafall.

Lovar att skriva mer ikväll!
Kan ju inte svika de läsarna jag en gång har haft... har nog förlorat mer än hälften nu i allafall.

Kram kram!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller också på med detta pluggande så jag nästan får ont i skallen eller nä, jag får det. Blir galen och längtar till det är slut men då kommer det igen...

Du får nog ta och uppdatera oftare så att du inte fuskar =)...

Ha det bra

Anonym sa...

Du återkom aldrig? :) hehe. antar att du har fullt upp med pluggandet. hoppas allt är bra iaf! jag brukar kika in här ungefär en gång om dan för att se om du uppdaterat.

och jag tror inte att det är så farligt det du ätit. :) så det så!

kramar!