söndag, april 22, 2007

Frossarhelg

Fredag och lördag har passerat utan någon som helst redovisning. Tja, vad har jag gjort?
Cyklade till praktiken i fredags i allafall. Ingen ytterligare träning alls.

Maten?
Okej fredag till en början med... men en tallrik lättglass, banan och hemagjord choklasås slank ner på eftermiddagen, dessutom åt jag digestive (fullkorn) och brieost på kvällen... mums!

Lördagsmaten... ja, utemat på dagen. Flötig grekisk mat. Men ja, gott. Hallonglasspaj till kaffet, som jag hade bakat. Hade mindre margarin i, lite sirap bara, inte riktigt lika mycket florsocker och bytte allt som gick (typ digestive till fk. digestive, kesella till lättkesella o.s.v.).
På kvällen blev det brie och diegstive igen... och ytterligare en bit "paj".

Denna söndagen har redan börjat ganska dåligt. Åt lite "paj" direkt ur formen när jag skulle lägga över den till en annan burk och en bit brie har jag ätit också. Tja... varför ska man förstöra allt på helgen när man varit ganska duktig under veckan? Äh, imorgon är det nya tag igen. Inget att hänga läpp över.

Kram!

1 kommentar:

Cecilia sa...

Om det får dig att känna dig bättre, kan jag ju säga att jag har varit en större fuskare än dig...