måndag, april 02, 2007

Spinning

Hemkommen efter mitt första riktiga spinningpass (27/100). Inte suttit på en spinningscykel sen jag gick på gymnasiet och vår lärare höll i något pass emellanåt.
Grymt tungt, grymt svettigt men grymt kul! I allafall efteråt.
Känns hur bra som helst och jag var svettig som få när vi var färdiga.

Har käkat en banan efter passet och väntar just nu på att min svamprisotto ska bli färdig... bara någon minut till så...

Idag är Jessica glad och kvällen skall ägnas åt att plugga för fullt och självfallet hålla tummarna för att HV ta sig till finalen i hockey (Jönköpingsbo som man är måste man ju hålla i allafall liiiite på dem). Jag har försummat det alltför mycket på sistonde... tenta fredag den trettonde. ;-)

Imorgon är planen att gå till gymmet och köra lite styrka på kvällen

4 kommentarer:

Anonym sa...

härligt med spinning! =)

Elca sa...

Det sägs att skadeglädje är den enda sanna glädjen, därför kan jag inte låta bli:

Alla vi som älskar modo klappar nu
*klapp klapp*

:)

Och vad bra med spinning! själv har jag inte tränat på ett tag. dåliga jag.

Cecilia sa...

Jag är så sugen på att börja träna spinning igen. Ska inom kort (när jag sparat lite pengar) köpa kort på ett bra gym här i närheten där jag bor.

Anonym sa...

Jo tack...spinning är grymt tungt och det känns verkligen i hela kroppen. Underbart.
Jag behöver variation i träningen annars blir jag less.

Ha det bra i PÅSK