söndag, april 08, 2007

Waky paky!

Så, nu har påskafton passerat och jag har ätit en hel massa.
Godis har jag förståss ätit för mycket av, men jämför jag med tidigare år så kanske det har blivit ungefär hälften så mycket. Ändå känns det mer än väl.

Har varit i en svacka ett tag nu och ska rycka upp mig nu.
70 träningstillfällen innan sommaren känns lite tufft men 35 träningstillfällen ska jag klara av i allafall innan min födelsedag i Juni.

Träningen är nog ändå inte det som känns segt för tillfället utan det är snarare maten jag slarvar med.
Visst kan jag känna att jag har "råd" att äta en kaka till kaffet då jag går till gymmet, men samtidigt ger det ju ingen effekt då heller.
Nej, kanske bäst att försöka få ner gottandet till i allafall en gång i veckan. Ska nog börja att skriva matscheman igen och kanske även ett träningsschema så jag vet när jag ska gå till gymmet.
Återkommer med det imorgon.

Sålänge får ni nöja er med en bild (det var ju längesedan jag la ut något nu).
Jag och mitt lilla kusinbarn Tilda som föddes i tisdags. Visst är hon söt som socker!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Vilken liten sötnos!
Tycker att du tränar på mycket bra. 100ggr var nog lite att ta i, 35 till juni låter mycket bättre. Ha det bra! Kram!

Malin sa...

Läste ditt inlägg på FL.
Skickar en massa peppkramar till dig och hoppas att du tar dig ur svackan.
Du är BRA som du är!
Kram kram