torsdag, april 12, 2007

Liten promenad i solen...

För att släppa tankarna på allt vad matte heter så tog jag en promenad med en vän. Vet inte riktigt om jag kan kalla det för ett träningstillfälle dock... var väl en halvtimmes promenad och en halvtimmes slappande i solen på piren. Vilket underbart väder vi har haft idag!

Imorgon ska jag komma iväg till gymmet och styrketräna. Har jag ork och tid ska jag komma iväg på kondition på lördag förmiddag också.

Morgondagens tenta, och lunch ute med klasskamraterna efter det, får avsluta mitt bakslag och sen ska jag få ordning på saker och ting igen!

Ha en fin kväll allesammans!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jättemycket lycka till på tentan i morgon!!

Kram Lilla Nina

Jessica sa...

Tack Lilla Nina!
Har inte sett någon uppdatering på din blogg på länge. Har du lagt ner det helt? Kram!

Anonym sa...

Lycka till!!