fredag, april 20, 2007

Torsdagens nya

Igår blev det ingen cykling till och från "jobbet". Regnade när jag skulle iväg så jag tog bussen istället... ja jag vet, regn är egentligen ingen ursäkt. Men när jag skulle stå framför en klass under dagen ville jag inte få en krullig lugg eller mascara över hela ansiktet.

På kvällen blev det i allafall Step Up och Core, 25 minuter vardera (36/100). Var lite speciellt då jag inte kört något av det tidigare och instruktören inte var ordinarie utan fick reda på stegen dagen innan. Ja, idag har jag i allafall träningsvärk i magen. Inte rakt framtill utan vid sidorna... jag tror att jag helt och hållet har glömt bort de musklerna tidigare. Skönt att de är hittade nu i allafall, nu gäller det bara att träna upp dem också.

Gårdagen blev bra matmässigt. Fick ett riktigt sockersug på kvällen men löste det genom att göra en stor fruktsallad och smaskade i mig.

Inga kommentarer: