tisdag, april 17, 2007

Okej dag... men inte perfekt.

Ingen annan motion utöver cykelturen till och från skolan (ca 35 minuter cykling).
Värkte i både bak och lår när jag satt mig på cykeln i morses... spinningen tar ordentligt. Motvinden på vägen hemmåt gjorde inte det lättare.

Maten idag har varit okej.
Lunch som planerat och kvällsmaten byttes till torsdagens dinkevåfflor med köttfärsröra (låter kanske inte så gott men åååh så gott det är!!). Däremellan var det konference på "jobbet" med fika. Täkte bara ta en grov smörgås med skinka först... men en liten bit av det ljusa majsbrödet slank ner och även en liten kaka. Känns okej ändå. Inget att hänga läpp över.

Imorgon väntar cykling som vanligt och så vore det skönt att antingen köra styrka på gymmet eller gå runt sjön efter "jobbet". Får se hur trött man är.. och hur vädret är.

Nej, ska väl lägga mig strax.
Natti natti!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Oj, jag är borta en långhelg och du blir mycket mycket duktig med matschema och träningsschema. Min helg har ju inte varit den nyttigaste... Duktig du är! Kram!

Veronica sa...

Tack!
Ja visst nu är det bara det sista 1,5 kilot kvar. Och visst skulle jag ha kunnat unna mig efterrätt men jag vill hellre bli klar och unna mig då. Börjar lite lite trött på att bara stå och stampa. =)

Du är så duktig!! Men du kan inte ha nåt kvar eller?
kram