lördag, mars 31, 2007

Gym.

Kom aldrig iväg till gymmet igår utan agerade stöd för en kompis hos frisören. Slutade med att jag klippte mig medan hon slingade håret.

Kom till gymmet idag i allafall (26/100). Körde ett kort konditionspass med lite rodd, crosstraining och cykling. Avslutade med lite situps och armhävningar, och självklart streching!

För övrigt har jag fuskat hej vilt med maten. Både ätit wienerbröd och glass i veckan och säkert en hel massa annat som jag har förträngt.
Så, kommer jag bara tillbaka till mitt gamla mattänk och fortsätter med att träna som jag gör nu (eller lite mer) så ska det nog bli bra till "Beach 2007".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att du tränar iallafall, vissa då menar jag naturligtvis mig själv slutar träna när jag då äter onyttigt, HELT FEL. =)

Cecilia sa...

Jag håller helt med therese, jag har också tendens att sluta träna när jag äter onyttigt, som sagt HELT FEL! Så det är mycket bra av dig att träna på!