måndag, mars 19, 2007

Ett snabbt inlägg...

Hej gott folk!

Har inte setts till så mycket är på sistonde. Har både varit borta och seg. Är hos mina förädrar just nu efter en lite omtumlande helg.

I allafall: i fredags var jag på gymmet och både på lördagen och söndagen var jag ute och promenerade i skogen. Är således uppe i 22 träningstillfällen av de 100 jag tänkte göra till sommaren.

Men igår så frossade jag, jag vräkte i mig nästan en hel kebabpizza själv. Var supergott! Och ja, jag mådde illa efteråt. Idag funderar jag på att gå och köpa något gott till eftermiddagsfikat. Inte för att jag är speciellt hungring, nej jag har snarare ingen aptit alls. Men jag vill frossa ändå. Eller kanske 200g choklad? Eller varför inte 500g när jag ändå håller på?

I veckan planerar jag att gymma som en tok när jag kommit tillbaka hem till mig. Jag måste bara få ur mig lite känslor... ilska/frustration/ångest... kalla det vad du vill.
Jag tvivlar på att jag kommer synas så mycket här på bloggen de närmaste dagarna... jag läser era bloggar fast ifall jag inte kommenterar.

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men..? Har det hänt något särskilt eller är du bara ur gängorna allmänt? Hoppas du mår bättre nu!
Min blogg är inte så rolig att läa just nu tyvärr, jag har kommit av mig.. Inte med träningen dock, den är rolig. Men matmässigt funderar jag på att skriva in mig på VV igen på onsdag. Jag får se..

Kramar, Yllet.