fredag, mars 30, 2007

Klassfesten

Skulle ju i onsdags tagit kort på hur jag såg ut på klassfesten... men tja, det glömde jag bort.
Men kul var det och en del onyttigheter blev det i form av olika drinkar.
Gårdagen ägnades inte till någon träning, eller plugg heller för den delen, utan till att ta igen sig och piggna till.

Min vän Jenny tog i allafall några kort som ligger ute på hennes blogg. Så om ni vill se så får ni gå in där och kika efter mig http://mamora.blogg.se/.

Snart kondition på gymmet. Återkommer efteråt.

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Så snygg du var! Och klänningen (vad man såg) var ju jättesöt, bra inköp! Jag räknar inte riktigt de alkoholhaltiga drycker jag förtär som onyttigheter... Måste ju unna sig att ha roligt! Kanske lurar jag mig själv lite, men det händed ju inte så ofta...

Anonym sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft det! Du var jättefin på bilderna. Hoppas konditionen gick bra idag!
Kram!