torsdag, mars 08, 2007

Upp och ner

Ja, jag är dålig på att skriva.
Fy och usch. Sköter jag mig bättre? Mnjaa...
Igår var jag ute och dansade på kvällen, blev helt slut. Men så slank två glas vitt, en mjölkdrink och en fyra baileys mint ner också.
Men idag har vi varit duktiga på gymmet istället (16 träningstillfällen av 100). Kändes mycket bra och nu är jag trött och nöjd.

Ska jag redovisa min mat de senaste dagarna? Nej jag ser inte det som så intressant. Men vill ni gärna att jag skriver det så får ni väl skrika på mig ;-)
Jag har i allafall skött mig hyffsat.... förrutom igår då det blev lite chips också. Jag är svag för chips, fast ifall jag inte är så förtjust i det från början... men börjar jag äta så går det snabbt utför.

Nej, ska nog gå och köpa bröd strax... det ser ut som om jag får en slaggare här i natt.

1 kommentar:

Cecilia sa...

Man ska unna sig att ha kul! Jag brukar inte räkna med de alkoholaktiga dryckerna jag dricker i min "diet". För när jag festar vill jag inte tänka på sådant, men jag är ju inte student längre så det är inte så mycket festande längre (saknar)... Man kan ju (vilket jag bara gör ibland) skärpa sig extra några dagar innan och efter, då känns det bättre. Men huvudsaken är att man har kul!!!!