söndag, mars 04, 2007

Intet nytt..

Tja, vad ska man säga?
Jag är dålig på att blogga och rätt dålig på att sköta mig med maten också.
Har bara inte orkat bry mig.
Blev en snabb långpromenad igår i allafall (träningstillfälle 15 av 100). Försökte mig på att jogga lite i början men insåg efter ca 200 m att jag inte skulle orka mer. Nej, att jogga är ingenting för mig. I allafall inte på den sträckan jag brukar gå (finns ju inga elljusspår här som man kan jogga runt på). Får försöka börja med det till sommaren då jag ska vara mer hos mamma och pappa där det finns bättre spår i skogen.

Idag är planen att ta en promenad lite senare, men först ska jag försöka få ordning på smalmatsbloggen. Den har verkligen stått still och det är dags att utöka den.
Håll ögonen öppna och bidra gärna med lite recept ifall du har något liggandes.
Kram!

Inga kommentarer: