söndag, mars 04, 2007

Snabbmat

Nyss ätit kvällsmat. Blev gott och lätt.
Hemmagjorda köttbullar (varma), varmt fk. tortillas, dressing på minifraiche, pressad vitlök och salt och peppar. Allt sammans med sallad i tortillasen.

Blivit en latisdag utan någon form av motion. Får väl försöka göra ett pilatespass ikväll.
Ligger back med mina "tre-dagars-pass" dessutom så jag borde göra sisådär fyra-fem stycken såna pass för att komma i fas igen.

Ska dessutom försöka skriva att matschema för kommande vecka. Märkte att det var svårt med maten när jag inte hade gjort det för denna veckan.

Ha en fin kväll nu!

2 kommentarer:

Theresia sa...

Man kan aldrig komma back med motionen. Var istället nöjd med det du gör! Nu ska jag sova. Känner mig lite krasslig... Kram

Jessica sa...

Du är klok gumman! Krya på dig!
Kramar!