måndag, mars 12, 2007

Ny fråga

Kul att så många har svarat på förra frågan jag la ut.
Duktiga är ni också! Över 70% tränar tre eller fler gånger i veckan! Jag blir imponerad!

Här kommer nästa fråga jag skulle bli glad om ni ville svara på.
Gör du olika saker så rösta på det som du gör mest av, men skriv gärna ett inlägg också.


Hur tränar du?
Övningar hemma
Gym (maskiner, hantlar o.s.v)
Pass på gymmet (skriv gärna vad)
Promenader (powerwalk)
Springer ute
Annat (vad�?)
Free polls from Pollhost.com

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det blir mest gymträning då det är det min träningskompis föredrar, men blandat även upp med pass så som pump och bodytoning, pilates och yoga. Och så promenader så klart, men det ser jag inte som direkt träning

Cecilia sa...

Jag promenerar (powerwalka) mest, 4-6 ggr i veckan mellan 1-2 timmar. Men jag styrketränar även en gång i veckan. Hoppas att det ska bli spinning när jag skaffar ett träningskort i Malmö.

Anonym sa...

Hej!
Jag är en hoppjerka! Jag gör det jag är sugen på.. Jag varvar mellan övningar hemma, yoga hemma, gymmet, aerobicd och badminton. Och promenader förståss. Jag önskar att jag spang också men det gör jag inte.. :)
Och vad jag än gör så gör jag det alldeles för sällan... ;)

Kramar, Yllet

Silverscreen sa...

Annat: Tränar kickboxning. Kanonbra träning för hela kroppen. Rekomenderar det starkt! :D

Anonym sa...

Hehe.. då är det nog inte samma vectorer... :P
Jaså? Ja det var meningen att han skulle till mig men så kom det en grej i vägen så nu kan vi inte ses i helgen :(
Men vad najs... Vad ska ni göra då? :)

D sa...

Jag älskar Body Pump! Men för att få lite allsidigare träning försöker jag träna Step också. Även Core och Body Balance brukar det bli. Till sommaren ska jag försöka börja springa, det kommer att bli tungt eftersom min kondition är kass...