tisdag, mars 27, 2007

Gymmet igen. Nu känner jag mig på G!

Gymmet idag igen. Men idag blev det kondition istället. Armarna som kämpade mest igår fick vila idag med andra ord.
25 träningtillfällen av 100 nu.
En fjärdedel avklarat! Tjoho!

Ja, som både Anna och Per skrev i min gästbok igår så är det ju så otroligt viktigt att dricka mer nu när det både blir varmare och man dessutom sätter fart med träningen. Ska nog bli en av de där tjejerna som ständigt går runt med en vattenflaska i väskan.

Nu ska en stund ägnas åt att plocka iordning här hemma då det imorgon blir klassfest med den nya klassen här (eller ja, i husets gemensamlokal, men man vet ju aldirg ifall det blir lite tjejpyssel innan festen sätter igång. Ska vara snyggare än någonsin imorgon *skrattar*. Kommer jag ihåg ska jag nog till och med ta ett kort... och blir det bra får ni se min nya klänning in action.

5 kommentarer:

Elca sa...

Åh vad duktig du är! Heja.

jag vill också gymma. innerst inne. men det får räcka med motionscykeln ett tag till, tills jag kan motivera mig att lägga ut 3-400/mån på träningskort...

Unknown sa...

Du kommer vara festens snyggaste!!

Anonym sa...

Vad duktig du är!!! Det är ju både skoj och skönt att träna. När man väl kommit igång! Innan tycker jag att det ska bli pest och pina och ohhhh vad jobbigt att gå iväg och missa slötid i soffan...! ;)
Hoppas du mår bra!
Kramar.

Unknown sa...

Neeeej snälla bli inte en sån tjej som har sin vattenflaska i bältet hela tiden. Det är bra att dricka mycket vatten men man ska inte överdriva. Se bara till att du häller i dig nån liter om dagen så löser det sig :D

Cecilia sa...

ojoj nu är du verkligen igång! Va bra du är! Blev själv lite sugen! Men måste först leta upp ett bra gym i Malmö och se vad det kostar och ev spara lite pengar då...