måndag, maj 07, 2007

Helgen slut :-(

Cyklat i typ 35 minuter (regn + motvind på vägen hem så det tog lite längre tid). Är verkligen glad att jag kommit igång med cyklingen, hoppas att jag kan fortsätta att ta cykelrundor fast att jag inte har något ställe jag måste cykla till. Cykla är ju så skönt! Om vändret är snällt vill säga.

Ska snart slänga ihop lite röra på minifraiche, fettfri majonäs, ananas och skinka och lägga mellan några brödskivor (osötat bröd med korn (Energi från Pågen)) och ställa i kylen så de är smaskiga till att jag kommit tillbaka från gymmet ikväll.

Helgen var för övrigt inte jättenyttig. Lördagskvällens partaj och söndagens slappande med hamburgetallrik var nog inte det bästa :-)
Men lördagen var så kul ändå så det är smällar man får ta.
Har jag sagt att det var "tema-fest" förresten? 1900-tal. Vill ni se bilder kan ni kika på min nya blogg eller hos Jenny.

Inga kommentarer: