lördag, maj 05, 2007

Lat dag

Jag ska försöka skärpa mig med bloggandet, ätandet, pluggandet och ja.. sociallivet.
En start till det blir ett uppstartade av en ny blogg. En ego-blogg :-D Saknar det.
Denna blogg ska ju vara inriktad på mitt "sunda liv", smalmatsbloggen till recept ja, men nu har jag även en riktig ego-blogg där jag kan undvika attt plugga ännu mer.

Idag blir det en ganska onyttig dag tror jag.
Kom upp för sent för att hinna komma iväg till gymmet... om en halvtimme börjar ju handbollsfinalerna som jag MÅSTE se! (Hejja Skövde!!)
Och ikväll blir det party för hela slanten så då är man nog inte supernyttig.

Nej, slut på gnäll och undanflykter.
Tack och hej!
Ha en fin kväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte bättr att ha EN blogg och istället försöka uppdatera den med jämna mellanrum? Att ha tre bloggar verkar totalt meningslöst.

Jessica sa...

Nejdå jag har till och med fyra.
Jag vill ju ha ämnesbloggar.
Vill inte skriva om hur trist jag tycker att det är att plugga, vad jag om mina vänner gör m.m. på denna blogg då den ska vara inriktad på motion och sund kost.