måndag, maj 07, 2007

Mer vatten!

Jag börjar bli dålig på det här med att dricka tillräckligt med vatten varje dag. Får nog börja ha en flaska i kylen som jag häller upp ifrån så jag ser att jag i allafall dricker 1,5 liter per dag, och ännu mer när jag tränar.
Och med vatten menar jag inte te eller kaffe som ju faktiskt torkar ut istället för att tillföra vätska.
Nej nu ska jag bättra mig :-)

Några fler tips på vad jag ska hitta på för att hitta tillbaka till formen?

Ja just ja, köpte en påse med blandade torkade frukter. Torkade päron var verkligen en höjdare! Undra ifall det påsar med bara torkade päron i?

3 kommentarer:

Veronica sa...

Tack och JA det hoppas jag med! Hoppas det inte blir allt för fula ärr bara! =)

Jag är som en svamp och dricker föööör mkt varje dag... men det verkar som ett bra tips att ha en och en halv liter och sen dricka utav det under dagen.

Jag har faktiskt inget bra och konkret svar på vad du ska göra bättre... tycker att du sköter dig bra i det stora hela och borde gå ner i vikt!!

kram kram

Cecilia sa...

Jag dricker också för lite, men har börjat fylla en bringare som du skriver för att inte glömma.

Anonym sa...

Torkade päron låter jättegott, men du vet väl att det bör räknas som godis?! Lite nyttigare än godis eftersom det innehåller vitaminer, fibrer och så, men det är sockerrikt och kaloririkt!