tisdag, maj 15, 2007

Påét igen!

Nu är jag här igen.
Efter en långhelg i Stockholm har jag nu anlänt till brottsplatsen och tänker stanna här ett tag till.

Under helgen blev det mycket mycket promenerande och jag kan med gott samvete skriva upp två träningstillfällen för det. Dessutom belv det spinning idag. Så det resulterar i 51 träningstillfällen av 100.
Mina 65 (som målet blev sänkt till) klara jag nog fint innan sommaren. Ska sikta på 100 i allafall.. tja.. till skolan kör igång i Augusti igen då kanske. Vi får se...

Annars då?
Jorå. Maten har väl inte varit så superbra under helgen. En pizza slank ner, likaså baguette med skagenröra.
Men nu är jag på g igen. Ätit Cashew chicken nugget från Leilas kökmed Curry nam-nam-dipp till. Så himla gott!

Nej, är trött och måste fixa lite innan morgondagen. Återkommer imorgon.
Natti!

Inga kommentarer: