onsdag, maj 02, 2007

50 träningstillfällen till nästa lördag?!

Hemma igen efter en långhelg och killen. Härligt att bara få ta det lugnt och mysa!
Fast ja, vi tog det inte bara lugnt.
I söndags var vi ute och gick/sprang. Först en långpromenad på förmiddagen och sen på eftermiddagen sprang killen med sin pappa medan jag joggade blandat med att gå. Var trött och seg efteråt! Men skönt var det! Fick dessutom höra vad jag skulle tänka på när jag skulle springa så det skulle gå lättare (rulla mer på foten och trampa ner med hälen... väldigt svårt tycker jag).

I måndags tog vi en till promenadsrunda.
Så numera har jag avverkat 42 träningstillfällen av 100.

Denna veckan kommer nog inte bli så jätteaktiv känns det som.
Imorgon blir det träning på gymmet, fredag ska jag försöka köra styrka, lördagen kommer jag nog ha fullt upp och inte hinna någon motion och på söndag får försöka komma iväg på en långpromenad i allafall.

Nästa helg blir det en resa till vår huvudstad. Tills dess ska jag i allafall har kommit upp till 50 träningstillfällen. Pepping pepping!

Har blivit en del onyttiga saker på sistonde dessutom, idag t.ex. åt jag en kebabrulle.
Imorgon ska jag i allafall undvika allt onyttigheter men på fredag är planerna att jag och en tjejkompis ska äta trerätters, så då ska det bli någon smarrig efterätt i allafall.

Nej, vilket osammanhängade blogginlägg.
Jag gör nog bättre i att plocka iordning lite och sen lägga mig.

Förresten fick jag en urläcker klänning av en kompis som kom från USA idag. Och den passade perfekt!! Får jag tid/ork så ska jag se om jag får ordning på kameran och kan lägga ut någon bild.
Dessutom är det maskerad till helgen som absolut bör plåtas!

Natti natti!
Kram!

Inga kommentarer: