söndag, maj 06, 2007

Träningsschema

Ska försöka komma igång med planering av min träning lite bättre.
Såhär ser planen för nästa vecka ut.

Måndag: cykling (30) + spinning (60)
Tisdag: cykling (30) + styrka? (60)
Onsdag: cykling (30) + styrka (60)
Torsdag: cykling (30) + step (25) + core (25)
Fredag: cykling (30)
Lördag: lååångpromenad i stockholm (120?)
Söndag: massa mer promenerande i storstaden (120?)

Åker till Stockholm till helgen så det lär bli massa promenerande där med killen. Toppen!
Får ihop det till drygt 700 minuter träning. Hahaha det lär jag inte fixa. Men det är väl bra att sätta höga mål? :-D

3 kommentarer:

Malin sa...

Det är bra att sikta högt - då kanske man når stjärnorna nån dag :)
Hoppas ni får en jättemysig helg i Stockholm.
Ha en sund och motionsrik vecka - ska försöka bli lite piggare jag oxå.
Kram kram

Anonym sa...

Av de kort jag sett på dig så tycker jag att du ser jättebra ut, du är verkligen jättesöt. Enligt mig behöver du inte gå ner mer. Men det är klart att det är DU som måste må bra och vara nöjd över din kropp! Önskar dig lycka till!!

Kram Lilla Nina

Jessica sa...

Malin: Precis! Något ska jag allt se till att fixa i allafall :-D
Tack! Har du några bra tips på vad man ska hitta på i sthlm får du gärna säga till :-)
Kram!

Lilla Nina: Tack vännen! Det värmde! Jag försöker nog dock inte visa kort som visar mina lår så mycket.. för det är omkring där som jag vill träna bort mest fett. Men då man inte kan punktförbränna får jag hoppas att det blir så ändå :-D
Kram!