onsdag, maj 23, 2007

Svårt att skriva...

Nej, jag har inte tappat stinget totalt. Anledningen till att jag är så tyst utav mig är att mitt tangentbord på min laptop inte riktigt vill fungera som det är tänkt. Varför inte det då? Hmm.. om sanningen ska fram så spillde jag vatten på det... "Men så ska man ju inte göra!" Som min kära mor så snällt upplyste mig om... nej tack, jag vet ;-) Var inte riktigt med mening om man säger så..


Jaja... Träning, mat och det sunda livet... hur går det med det?
Mnjaoo.. som vanligt typ. Lite ups and some downs...
Efter en lat helg med många iklunkade kallorier tog jag mitt förnuft till fånga och gick på spinning i måndags. Jag tror aldrig att jag har varit så trött någonsin förrut!

Igår var nästan hela dagen som ett träningspass (väljer inte att skriva med det som ett dock). Jag var nämligen på "hajk". Klättra, springa, m.m. m.m. Kul var det och lite feg var jag. Ångrar i detta nu att jag inte ställde mig upp på den 9 meter höga stolpen och hoppade för att slå till en säck... nej, jag tog ett kliv ner och släppte ganska långsamt taget av stolpen. Puh! Magkittlande på hög nivå.

Kom iväg på ett styrketräningspass idag i allafall, i hopp om att piggna till... men det blev det inte så mycket av tyvär. I allafall 54 av 100 träningspass nu. Känns skönt!

Vill passa på att tacka för alla snälla kommentarer och pepp! Det betyder grymt mycket. Är som sagt lite svårt att skriva till er just nu. Men jag är väl snart tillbaka på riktigt här.

Stor kram!

Inga kommentarer: