söndag, februari 04, 2007

Bidra med lite recept?

Tack för alla era söta kommentarer!
Och nej, jag har inte slutat blogga. Jag har bara varit hos mina föräldrar under helgen och inte suttit vid datorn.

Min nya blogg med smalmatsrecept blir dåligt uppdaterad.
Både på grund av att jag inte haft tid och för att jag inte har så många recept i huvudet.
Är någon sugen på att bli medbloggare, får ni mer än gärna säga till.
Ger ni mig er mejladress så får ni en liten inbjudan och kan sedan hjälpa till att lägga in recept.
Eller vill ni inte blogga själva kan ni alltid skicka ett mejl till mig med recept, eller länk till receptet.
Kontakta mig genom jesse_1985@ hotmail.com

Återkommer senare med redovisning av helgens matintag (om jag nu minns allt jag har ätit) och förhoppningsvis ett nytt matschema.
Ha det gott!

Inga kommentarer: