fredag, februari 16, 2007

Senaste dagarna

Onsdag
Maten

Frukost:
Tre hemmabakade dinkelsmörgåsar och te
Mellanmål: Kaffe med lättmjölk och sukette + päron
Lunch: Kycklingsallad + en hemmabakad brödbit
Mellanmål: Grönt te + äpple
Kvällsmat: Makaronipudding med fk. makaroner och lättost (dock med vanlig bacon)
Mellanmål: Gino (kiwi, banan, jordgubbar, 50 g vit choklad med yoghurt och jordgubbar)

Träning
Promenad (10/100)

Torsdag
Maten

Frukost:
Tre hemmabakade dinkelsmörgåsar och te
Mellanmål: Kaffe med lättmjölk och sukette + äpple
Lunch: Lax med pesto och fk. pasta med haricot vertes
Mellanmål: Stekt banan och ananas med hackade hasselnötter och lite flytande honung
Kvällsmat: Tacosallad

Träning
Gymmet (11/100)

Kommentar
Känns skönt att ha kommit igång med träningen lite!
Nu ska jag dock skynda mig för att hinna med ett tåg till Göteborg där jag ska spendera en del av helgen (andra delen hos mor och far förmodligen). Kommer säkert bli lite onyttigheter ikväll... men jag får ta det som det kommer.
Ha en fin helg!

2 kommentarer:

yllet sa...

Duktigt med gymmet!!!
Ha en ritkigt fin helg!
Kram, Yllet.

Theresia sa...

Kolla in min nya blogg: www.toppkropp.blogg.se
Länka gärna... Nu har det nyttiga livet börjat ;)