onsdag, februari 21, 2007

Onsdag

Maten
Frukost: Gröt på grynbladning med jordgubbssylt (osötad) och lättmjölk
Mellanmål: En kopp kaffe med lättmjölk och sukette + en banan
Lunch: Kycklingsallad med bl.a. fk. pasta med pesto och fetaost
Mellanmål: Ett päron
Kvällsmat: Hemmagjord potatissallad (på gräddfil och lättmajonäs bl.a.) + kyckling + sallad
Mellanmål: 200g choklad!!

Träning
Mitt var-tredje-dags-pass.
- 200 sidböj
- 50 x 2 rumplyft
- 150 situps
- 50 x 2 + 2 min x 2 benlyft
- 20+20 armhävningar (tjejarmhävningar)

Kommentar
Tja, som sagt mår jag illa efter chokladen. Men får ta den smällen och bita ihop igen. Imorgon väntar gymmet. Ska bli härligt! Börjar dock bli stressad inför min första mattetenta, trots att den är först nästa torsdag. Men kanske kan få ut lite av stressen på gymmet.. och lite av chokladen?

1 kommentar:

Theresia sa...

Hej gumman! Du är bara lite för hård mot dig själv iblan. Tänk på att du gått ner 12,5 kg! Tänkte faktiskt att du såg så smal å fin ut igår i dina svarta byxor :)På fredag går jag till 12, bussen går 12,55... Vi får se... Kanske kan jag ta 15,35-bussen hem. Vi får ringas å pratas vid lite tycker jag. Jag funderar på att ta en promenix i detta yrväder... aja.. kram